Gelukkig nieuwjaar uit Nederland

  • Hallo,


    Het wordt tijd dat ik me eens aan jullie voorstel. Ik ben Theo camperaar gedurende 7 jaar. Sinds drie jaar zijn wij in het bezit van een Concorde Credo die ons uitstekend bevalt. Ik ben ook actief binnen de NKC. Wij wonen in het zuiden van Nederland rondom Eindhoven.


    Wij camperen eigenlijk het gehele jaar, weekeinden, korte vakanties en meestal eenmaal per jaar naar Spanje (feb-mrt) voor vier weken.

    Nu we vanaf 1/1 meer vrije tijd hebben, kunnen we na het Coronagedoe weer langere reizen maken. Griekenland staat op de agenda. Tips zijn altijd welkom.


    Zijn er nog meer Nederlandse linertreff leden?


    Complimenten voor de moderatoren en alle leden die interessante info delen. Hoop jullie allemaal te ontmoeten.


    Theo

    • Offizieller Beitrag

    Hallo Theo,

    ich habe mir erlaubt mal ins Deutsche zu übersetzen bzw. Tante Google bemüht:-))

    ""Es ist an der Zeit, dass ich mich Ihnen vorstelle. Ich bin seit 7 Jahren Theo-Camper. Seit drei Jahren sind wir im Besitz eines Concorde Credo, der uns sehr gut gefällt. Ich bin auch im NKC aktiv. Wir wohnen im Süden der Niederlande in der Nähe von Eindhoven.

    Wir campen eigentlich das ganze Jahr über, an Wochenenden, in Kurzurlauben und normalerweise einmal im Jahr für vier Wochen nach Spanien (feb-mrt).

    Jetzt, wo wir ab dem 1.1. wieder mehr Freizeit haben, können wir nach dem Corona-Geschäft wieder längere Ausflüge machen. Griechenland steht auf der Tagesordnung. Tipps sind immer willkommen.

    Gibt es noch weitere niederländische Linertreff-Mitglieder ?

    Kompliment an die Moderatoren und alle Mitglieder, die interessante Infos teilen. Wir hoffen, Sie alle zu treffen.""


    ein ganz herzliches welcome.gif hier im freundlichem Liner Treff Forum,


    Lg aus La Paz Hermann

  • Danke

    Einmal editiert, zuletzt von Ambra () aus folgendem Grund: war doppelt

    • Offizieller Beitrag

    Hallo Theo,

    ganz herzlich willkommen hier im LinerTreff. :welcome:


    Holland ist auch ein sehr schönes Reiseland. Zuletzt waren wir in Zeeland und haben auch Maastricht und Valkenburg besucht. Die Holländer haben uns mit Ihrer Offenheit und Fröhlichkeit immer gut gefallen.


    In diesem Sinne viel Spaß hier in der Gemeinde.


    VG, Thomas

  • Hoi Theo,


    hartelijk welkom hier..


    Nederlands ja, maar sinds 1963 in Duitsland. Camper sinds 1976 en vanaf vorig jaar ook meer tijd vwg. pensioen (nouja, haast).

    Helaas de eerste langere trip af moeten afbreken in zuidfrankrijk met een schade aan kardan tussenlager. Nog 3 dagen van de zee genoten, dan langzaam

    terug richting duitsland over land.


    Nu wacht ook ik op einde van de pandemie om weer op stap te gaan. Wat aan de camper sleutelen, solar erbij, li accus erin enz.


    Veel pleizier hier met lezen.


    Groetjes


    Elbert

  • Hallo Theo

    Auch von uns ein herzliches Willkommen aus Hann Münden

    z.Zt. Andalusien

    Herzliche Grüße


    Aggi und Volker



    Wir träumen nicht unser Leben, wir leben unseren Traum

    mit unserem PhoeniX A 7800 RSLX

  • Hallo.


    Auch aus dem Hochsauerland ein herzliches :welcome:.


    freundliche Grüße


    Peter

    Ich glaube nicht alles, was ich höre und lese. Ich sage und schreibe nicht alles, was ich denke.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Das bessere Später ist - Jetzt:thumbup:

  • Moin Theo,


    en welkom op het forum.


    Griekenland is een prachtig land dat we 30 jaar geleden hebben bezocht en dat we hopelijk na de pandemie weer kunnen bezoeken.

    veel plezier met browsen en informatie uitwisselen.


    Noordse groeten vanaf de Elb

    Grüße von der Elbe ⚓️

    Tschüss Sabine 🐝

    (mit Erwin ☃️ und Millie 🐾)


    „Das Leben hat keine Reset Taste„ wir sind mit dem was wir haben glücklich“

    • Offizieller Beitrag

    Hoi Theo,

    welcome naar Brabant en welcome hier in onze gemeenschap. Zo te zien zijn er toch een aantal mensen uit Nederland.

    Mijn man is Venlonaar maar wij hebben tot 6 jaar geleden altijd in Arcen gewoont, nu in Zwitserland.

    Ik denk dat je hier een hoop informatie vind over techniek maar ook over het reizen.

    Tip van de dag, kijk naar het reisberichtje Griekenland/Peloponnes . Griechenland/Peloponnes


    Groetjes Luna